SJUKT TRÖTT

Har inte fått sovit särskilt mycket inatt alltså, gud vilken kåt flicksnärta man har dåh! hon har väckt mig om och vartannat med sina öronbedövande skrik. jag skickade ett sms till min chef imorse och skrev att idag kan jag ABSOLUT INTE jobba längre än till kl 11, för jag är så sjukt trött.

Fick gå hem kl 10 idag så det var ju shysst :-) Så nu tänkte jag vila en stund om det går i det här hemmet :P Sedan tänkte jag riva lite tapeter och städa, och göra mig iordning för sedan ska jag melanie och josephine gå och fika :) mys!


Kommentarer
Postat av: tobbe

Du jag har en ny header för bloggen din..En som är bättre och som flyter ihop med bloggen mer..säg till om du vill se lr ha den.. =)

2009-03-13 @ 04:57:33
URL: http://clubbmaniac.blogg.se/
Postat av: Ida Selin

Ja :D vad snällt, den vill jag gärna se :-)

2009-03-14 @ 07:02:13
URL: http://sperma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0