så jävla irriterande

idag har det varit mycket hit och dit med olika saker. först att folk har så bråttomt med vissa saker, att jag inte får göra klart mitt innan jag slängs in i något nytt. men det som gör mig mest irriterad är när det inte finns de saker man behöver, utan då får man åka en extra sväng för att hämta dem. GAAH! SÅNT TAR TID!

så nu har jag fått ur mig det :D

just nu är jag hemma hos Peppe och tjänar lite pengar, han annonserade ju ut sin disk på sin blogg för något tag sedan. och vem behöver inte pengar om inte jag? ;D


Nänu ska jag fortsätta med disken,

bye!


Kommentarer
Postat av: Märta-Li

LOL :D

2009-03-03 @ 17:31:47
URL: http://martali.blogg.se/
Postat av: peppO_o

hahah.. du gjorde ett skitbra jobb iaf! dig ska jag anlita fler gånger XD

2009-03-04 @ 07:14:12
Postat av: Mamsen

Kanon stumpan!! Men ska du jobba som hembiträde/piga får du lära dig att ta lite bättre betalt, annars täcker det ju inte ens bensinkostnaderna dit o hem - alltså en oanständigt dålig ersättning. 250 kr/timme är en rimlig lön - men du gör det jättebra som tar vara på alla tillfällen att tjäna en slant. Bravo!

2009-03-05 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0