måndag = jobb

Gud så skönt det har varit att äntligen vara ledig! Jag har jobbat så mycket nu så det var verkligen skönt att få sova ut på mornarna nu.
Förra helgen jobbade jag som assistent
Helgen innan det städade jag åt mitt städjobb
Och helgen dessförinnan var jag också assistent
Och på veckorna har jag dessutom jobbat på städet.

Så att jag inte känner mig utvilad än, fast att det är söndag idag, är väl inte konstigt?

Nänu ska jag sluta klaga :-)
Var ut igår då både Sanna och Kicki firade sin 21års dag (Grattis!) och jag hade ju faktiskt riktigt trevligt.



Titta vilken fin lampa som sitter på ett ställe där jag städar. En sån vill jag köpa och sätta i vardagsrummet mitt :-) Såå fin! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Wow!! Jätteläcker lampa!!! Skulle faktiskt kunna tänka mig den i mitt eget vardagsrum! Du har god smak stumpan! :o)

2009-03-02 @ 11:52:44
Postat av: Ida Selin

Hihi tack :)

2009-03-02 @ 22:10:09
URL: http://sperma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0