jobbat borta, jobbat hemma = jobbigt

Idag har jag först varit och jobbat, sedan varit hem och rivit tapeter. och ursch vad ont i kroppen jag börjar få alltså :/ det tär verkligen på en att städa känner jag. men det kan inte hjälpas, jag måste få klar väggarna i sovrummet fort som bara den så de kan komma och lägga klart golvet!


Fick höra i lördags av en viss person att jag är "myyyyyyycket snyggare blond" ..."då skulle jag kunna dö för dig"


EH?! Yeah right.


Hahahahhahahahahahaha.
Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Absolut INTE! Den person som sa det måtte vara blind eller utrustad med synnerligen dålig smak!

Du är som allra, allra vackrast då du har mörkt rödbrunt hår, så det så!!! Då kommer dina fantastiska grönmelerade ögon till sin fulla rätt och du ser frisk o rosig ut - kort sagt: Då är du absolut skitsnyggast i hela stan!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0