Carola vid knapparna

Idag hände en märklig sak. När matte kom hem och vi skulle ha vår vardagliga gosstund vid vardagsrumsmattan , lyfte matte upp mig och när hon släppte ner mig igen knakade det i mitt bakben. Det gjorde inte ont, men matte blev rädd och knuffade runt mig på golvet för att försäkra sig om att jag kunde gå på benet. Hon sa till mig att "hoppas att det inte sväller upp", och då blev jag också lite rädd.

Så jag började att skrika så outhärdligt att matte slängde ut mig på balkongen, och stängde dörren så jag kom inte in. Jag fortsatte då att skrika för att hon skulle släppa in mig, men hon lyssnade inte. Tillslut blev jag riktigt blöt då grannen slängde ner ett snölass på mig från sin balkong, hemska människa! Eller så var det en snöstorm, whatever blöt blev jag iaf.

Nu ska jag skrika lite på matte innan hon somnar,
Kram / Carola


Kommentarer
Postat av: peppe

haha XD

2009-03-11 @ 00:51:06
Postat av: Märta-Li

Men IDA! :O

2009-03-11 @ 12:13:18
URL: http://martali.blogg.se/
Postat av: Ziri

MEN IDA! Jag har aldrig hört nåt värre :O Nu ringer jag psyk och fixar så att dom hämtar dig och katten imorgon.

2009-03-11 @ 12:18:58
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Oj oj oj!!! VILKA grannar!!! Menar du att de faktiskt slängde in snö PÅ ER BALKONG och PÅ DIG???? Hemska människor!! Då kan de ju komma ner o skotta ut den från balkongen också, för så får man ju faktiskt inte göra!! :o(

2009-03-14 @ 14:45:19
Postat av: KICKI

Men Carola-gumman! Vilka nedrans grannar, och vilken matte du har ;) hahaha! Egentligen världens bästaste matte. Ett tips, sjöng FÅNGAD AV EN SNÖSTORM nästa gång så släpper hon nog in dig ;)

puss på er!

2009-03-31 @ 20:25:06
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0