lite annorlunda tänkande

 Några visdomsord - eller en tröst till alla er som inte hinner städa som man borde...


Kom ihåg att ett lager damm skyddar träet inunder...

'Ett hus blir ett hem först när man kan skriva 'Jag älskar dig' på möblerna.'



Jag har tillbringat oräkneliga timmar med att STÄDA,
utifall att någon skulle
komma.
Sen upptäckte jag en dag att ingen kom; de var alla ute och levde livet och hade kul!


Så numera, när jag får besök känner jag inget behov av att ursäkta hur det ser ut i mitt hem.
De är mer intresserade av att höra om allt jag gjort medan jag var ute och levde livet och hade kul.

Tänk om man kunde tänka så på jobbet va? Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0